logo
Sobota, 27 kwietnia 2024 r.
imieniny:
Sergiusza, Teofila, Zyty, Felicji – wyślij kartkę
Szukaj w


Facebook
 
 
Reklama na Katoliku

Reklamy w naszym serwisie pojawiają się już od 2001 roku. Od 2003 r. współpracujemy na tym polu z jedną z największych firm reklamowych Arbomedia. Obecnie współpraca ta choć nadal istnieje ogranicza się do sporadycznych emisji ich kampanii reklamowych.

Zauważyliśmy bowiem, że kampanie reklamowe realizowane przez tego typu duże firmy są naszym zdaniem dosyć drogie. Postanowiliśmy dlatego zwłaszcza dla instytucji katolickich i innych ciekawych inicjatyw opracować własne zasady reklamowania w serwisie Katolik.pl. Biorąc pod uwagę skromne często środki materialne mediów katolickich i specyfikę proponowanych artykułów staramy się każdorazowo dostosowywać sposoby i formy reklamy do konkretnych zapotrzebowań zamawiających. Poniżej opisujemy najczęstsze i najbardziej "klasyczne" formy reklamy w naszym serwisie.


1. Górny baner na Katolik.pl

Możemy emitować banery z odnośnikami do podanej strony. Wielkość banerów to szerokość max. do 750 px, wysokość do 100 px a waga do 30 kB. Emitowane są one rotacyjnie z innymi banerami jeśli mamy inne zamówienia.

Koszt jednego wyświetlenia banera to 1 gr. - czyli np. za 100 zł. otrzymuje się 10 tys. wyświetleń banera. Jak widać CPM czyli najbardziej popularna jednostka miary emisji reklam w internecie (koszt za 1000 wyświetleń) wynosi zaledwie 10 zł.


2. Znaczek graficzny w okienku "Polecamy"

Możemy emitować znaczki reklamowe (buttony) z odnośnikami do podanej strony. Wielkość znaczków to 150 px. szerokość i do 220 px. wysokość (Przykładowo taki)

Emitowane są one rotacyjnie z innymi znaczkami. Znaczkie te także nie są wyświetlane na stronie głównej katolik.pl
Koszt jednego wyświetlenia znaczka to 0,5 gr. - czyli np. za 100 zł. otrzymuje się 20 tys. wyświetleń znaczka. (CPM = 5 zł.) Dziennie możemy wyświetlić reklamę około 20 tys. razy.


3. Dolna belka graficzna

Umieszczony w stopce każdej podstrony obrazek z odnośnikiem do podanej strony także może posłużyć jako dobra forma reklamy.

Szerokość 760 px, wysokość 25 px, waga do 15 kB. Emisja odbywa się na zasadzie wyłączności (bez rotacji z innymi obrazkami) w cyklach tygodniowych. Koszt tygodniowej emisji takiego obrazka to 200 zł.


4. Mailing

Co tydzień (najczęściej w każdy piątek) rozsyłamy bezpłatnie do naszych prenumeratorów tekst medytacji Lectio Divina.
www.medytacja.pl

Rozważania oparte są na fragmencie Ewangelii, który przypada na zbliżającą się niedzielę. Wraz z tekstem medytacji możemy wysyłać różnego rodzaju informacje w formie doklejki tekstowej. Ilość wysyłanego tekstu nie powinna przekraczać ok. 1500 znaków ale oczywiście może zawierać linki do stron www.
  Koszt - 25 zł. za każdą pełną setkę prenumeratorów. Obecna liczba prenumeratorów to ok. 1050 osób - czyli na dziś koszt jednorazowego mailingu wynosi 25x10= 250 zł.


Uwagi:

Istnieje możliwość negocjowania cen i szczegółów – jesteśmy bardzo elastyczni i zazwyczaj wszyscy są zadowoleni z naszych ostatecznych ofert. Do wszystkich podanych cen trzeba doliczyć podatek VAT.

    
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyn.
Z niezależnymi i autoryzowanymi danymi statystycznymi naszych użytkowników oraz ruchu na naszym serwisie można zapoznać się ściągając plik PDF:
www.katolik.pl/dane/katolik.pdf  
lub bezpośrednio od firmy Gemius, która monitoruje ruch na naszym serwisie.

ew. dodatkowe zapytania proszę kierować do:
Redakcja Katolik.pl
tel. (0-12) 445-33-77
katolik/at/katolik.pl 



Patron Dnia



Św. Zyta
 
dziewica, patronka służących

Św. Zyta urodziła się w biednej, ale bardzo pobożnej rodzinie chrześcijańskiej. Jej starsza siostra była cysterką, a jej wuj był pustelnikiem, którego miejscowi ludzie uważali za świętego. Św. Zyta odznaczała się dużym posłuszeństwem; każde polecenie matki traktowała jak wypełnianie woli Bożej. Mając dwanaście lat została służącą u zamożnego tkacza w Lukce, trzydzieści kilometrów od jej rodzinnej wioski Monte Sagrati. W tej rodzinie miała pozostać przez czterdzieści osiem lat. Codziennie znajdowała czas na wysłuchanie Mszy św. i odmawianie modlitw; swoje domowe obowiązki wypełniała tak skrupulatnie, iż inne służące miały jej to za złe. Z początku jej pracodawcy mieli jej za złe zbyt hojne rozdawanie chleba biednym; z czasem jednak jej dobroć i cierpliwość przekonały ich zupełnie; święta stała się zaufanym przyjacielem rodziny. Dano jej wolną rękę jeśli idzie o rozkład pracy w domu; święta podjęła się jeszcze odwiedzin u chorych i więźniów. Szybko rozeszła się w Lucke wieść o jej dobrych czynach i nadprzyrodzonych wizjach, które miała. Odwiedzali ją nawet ludzie na wysokich stanowiskach. Po śmierci w roku 1278 ogłoszono ją świętą.

jutro: św. Piotra Chanel

wczoraj
dziś
jutro