logo
Czwartek, 23 kwietnia 2026 r.
imieniny:
Ilony, Jerzego, Wojciecha – wyœlij kartkę

Pan Bóg nie ma dla mnie planów.
Autor: kuba9131 (---.v37.interkam.pl)
Data:   2026-03-15 20:29

W nocy przed snem potrafię płakać nawet w łóżku. Jestem do niczego, na samotność skazany. Niby mam pracę, niby mam dom no ale źle się czuję. Nie potrafię rozmawiać z ludźmi, nie znam się na żartach, jednocześnie źle się czuję jak inni między sobą potrafią się dogadywać. Pan Bóg chyba nie ma planów dla mnie.

Re: Pan Bóg nie ma dla mnie planów.
Autor: Marek (---.dynamic.play.pl)
Data:   2026-03-16 09:24

Kuba, to nie sprawa religijna. Koniecznie udaj się do psychologa o pomoc.
Dziś wiele osób doświadcza tego, co Ty.

Autor: Estera (---.165.kosman.pl)
Data:   2026-03-16 15:39

A co jeśli planem Boga dla Ciebie jest pójście do psychologa, a Ty ten plan odrzucasz co najmniej od 5 lat? Jak ma pokazać swój plan, jeśli nie słuchasz, nie dostrzegasz, robisz po swojemu? Jak ma Ci pokazać kolejny krok, jeśli odmawiasz zrobienia poprzedniego?
Plan Boga to nie magia, nie dzieje się sam. Z łaską trzeba współpracować. Czasem to powolne kroczki, wymagające odwagi, zmiany, patrzenia czy idę w dobrą stronę, bywa, że cofania się.
Jak wyglada Twoje codzienne życie z Bogiem? Modlisz się, czytasz Pismo Święte, słuchasz Go?

Autor: hanna (---.wtvk.pl)
Data:   2026-03-16 16:26

Zastępowanie profesjonalnej pomocy ewentualną modlitwą i domniemaniami co do niekompetencji Pana Boga, który nie ma planów, to ewidentny błąd.

Zacznij się sensownie leczyć. Zabierz się do tego od razu, nie pojutrze. Nikt z nas Cię w tym nie wyręczy, nie ma takiej możliwości.

Data:   2026-03-16 21:44

Przeglądałam właśnie facebooka i wyświetlił mi się post osoby, która przedstawia się jako "Brat Łukasz", "Kapucyn-kapłan - obecnie posługuje w naszej Jadłodajni dla bezdomnych i ubogich w centrum Warszawy".
Wklejam go tu: